mandag 31. mars 2008

Ønskeliste!


Ja, nå kjeder jeg meg....IGJEN! Trenger egentlig ikke det altså, for det er masse å gjøre her... men dere vet, noen ganger er det ingenting som frister!
Har funnet noen ting jeg ønsker meg fra Greengate

Det er så lekkert også kan man blande litt også. trenger liksom ikke å ha 8 av hver like...

disse boksen vet jeg de har hos Luca-shop men manne har gitt meg kjøpestopp *S* så dette må jeg vente litt med...
Har mala i dag, begynte 7.30 med det... nå må jeg vente enda 24timer på neste strøk... det lukter her kan man si... jeg sitter med tykk jakka på for jeg lufter!!
(Bildene er hentet fra Greengates hjemmeside)

6 kommentarer:

Bo med barn sa...

Veldig fine ting du har på ønskelisten!! De kunne like gjerne stått på min:)

Du får gjøre som meg...fyre og lufte...skikkelig økonomisk:)

Anna-Lena sa...

Jättefina! Duktig du är som målat! Jag ska måla gangen nede men vi har sovrummen där oxå så jag tror vi väntar tills det blir varmare ute och vi kan ha öppet om dan, tänker mest på barna, så de slipper sova i det!?..

Anette Konstanse sa...

De tingene fra Greengate kunne jeg tenke meg også... får vente på feriepenger så får en handle litt:)
Få se bilde av bordet da:)

Minime sa...

Jeg måtte innom noen nettbutikker og kikke litt på Green Gate da jeg så bildene. Det var så fristende. Jeg er spent på å se hvilken farge du maler med og hvordan resultatet blir.

Hilsen Minime

borghild sa...

Mye fint her ja, alt frister!! Har faktisk ikke sett disse GG-koppene i brunt!!! Hva er det du maler, da?

Sessan&Prinsessan sa...

Den önskelisten ser ut typ som min efter mina turer på White living butiken hos min syster.
Där var så enormt mycket läckert från Greengate *OMG*

Mest av allt fallt jag for en nattkjole jag da, heeeeelt nydelig!!

Stor kram