søndag 23. mars 2008



Min mor var så heldig og få en kjempeflott stor blomsterbukett av en kunde på jobben.. og jeg var så heldig og få noe av buketten som var til "overs".

Søndag i dag og det er rart med bare et barn her, lillebror er så rolig og kosete... men vi savner storesøster og ihvertfall lillebror for han går rundt og lurer på hvor storesøster er... "borte" sier han også rister han på hendene sine.

I dag skal jeg pyssle litt i huset mens mannen og minsten drar til farmor og farfar og leker litt og ser på fotball... oh ja i dag er det ManU kamp og den kan ikke mannen gå glipp av!!

Det er sol og toppers vær i dag, så kos dere alle sammen!!!

7 kommentarer:

Koselig koselig sa...

Hei Fru Fjeldhammer og god påske til deg også! Takk for hyggelig kommentar i min blogg :) Alltid veldig koselig å få kommentarer fra nye bloggere :) Håper vi "ses" igjen :)

Nå skal jeg ut å gå tur med mannen, det blir deilig for sola skinner og vi skal ha lam til middag. Så i dag blir det en "perfekt" dag :) Nyt freden :)

borghild sa...

Nydelige blomster! Skjønner godt dere savner storesøster, det er kanskje ikke så ofte hun er så lenge vekk fra dere. Artig historie med bensinstasjon-påskeharen. Men vi foreldre blir veldig gode på improvisasjon, vi vil jo ikke skuffe våre håpefulle, selv om historien kanskje ikke stemmer helt...:-)

Min verden sa...

Veldig fine blomster. Jeg har en Ranukel i potte som driver og dør annenhver dag. De skal ha fryktelig mye vann. Kos deg videre i påsken. Hanne

Sessan&Prinsessan sa...

Nydelige blomster fruen!!

Hoppas du & lillebror får kost er massa nu när ni har lite egen tid med varandra ;0)
Men klart du savner store snupp, hun är ju långt bort fra mor *klemmer dig som tröst*

Ligger här i sängen nå & väntar på att en Paralgin Forte skall virke :( var ute i 30 min så streiket allt *blä* alltså...

Stor kram

Anna-Lena sa...

Skikkelig koselig blogg du har! :D Hittade hit genom kommentar på prinsessans.blogg.se! :)

MeyBiMe sa...

Nydelig bukett!!!
Det er deilig avogtil å ha alle ute av huset, og bare gå og dille og dulle i huset!!!
Men kjekkt å få dem hjem igjen etter en hel dag med bare stillhet og dulling og dilling :-)
Ha en fin kveld :-)
Takk for hyggelig kommentar i bloggen min :-)

Lena sa...

Fler som har fått vakre blomster, ser jeg... Roser er bare så vakkert, så vakkert!!!
Er nok rart uten storesøs hjemme ja! Regner med at hun koser seg massemasse, jeg!
;o)