mandag 24. mars 2008

Middagsgjester.

Det snør det snør, tiddeli bom... Hvor ble våren av? eller jeg trodde det skulle bli vår!!

I dag gikk vi i pysjen leeeeenge, lillebror sov helt til 8.30 og det var deilig.
Så kom farmor og farfar og tok med seg mannen og lillebror ut på tur. De dro på en går og så på dyrene og spiste vaffler på gårdskafèn....
Mor ble igjen hjemme og vasket tøy, surfet litt...og laget middag til gjestene våres som var farmor og farfar...



Det ble en enkel oppdekking med siste rest av påskeserviettene!



Middagen var samme salaten som i går med kyllingfilet og pommes frittes til.



Her koser lillebror seg sammen med farfar og pappan sin, han er opptatt av ballongen i fanget og biler på tv`n.

Tusen takk for i dag farmor og farfar, vi ha koset oss masse!!

7 kommentarer:

Anna-Lena sa...

Koselig med besök! Oscar sjunfr oxå det snør... och avslutar med huttamejtu!?.. Ha ha...

borghild sa...

Høres ut som om dere har hatt en fin dag alle sammen!
Og jeg må si jeg misunner dere litt den Tyrkia-turen! Her i huset har vi aldri særlig lang sommerferie, og vi har ennå ikke planlagt sommerens tur, men jeg tviler vel på at det blir syden. Vi havner som regel i Danmark, og er vanligvis veldig fornøyd med det... Klem B:-)

Livy sa...

Heisann!
Tusen takk for gode ord i bloggen min! Her går alt over all forventning, og hun har veldig lite vondt heldigvis!

Så mange fine innlegg du har skrevet siden sist jeg var innom-det er så artig å besøke bloggen din! Så deilig med Tyrkia tur da, det blir skikkelig digg tenker jeg!

Ønsker deg en fin uke!
*klem*

Sessan&Prinsessan sa...

Vad mysigt med påsk besök!!
Såg trevligt ut som alltid å denna blogg ;0)

Stor kram

"det snør det snør tiddelibom..."

Luftslottet sa...

For et koselig innlegg:)
Du har ikke litt rester til en "luftig" mage da;D

Evami sa...

Koselig med besøk da:) Og ikke minst når det er mennesker en er glade i:)

Hvis du tar en titt inne hos meg,så har du fått en Award,fordi jeg setter stor pris på det du forteller om dine kjære... Gjenkjenner så mye:)

Klem Eva

Huset på toppen sa...

Kjekt med middagsgjester!!

Familie, middagsgjester og påske hører liksom sammen!!

Ser at ferieplanene er klare:o)
Garantert sol og varme, det er ferie det....


Håper våren titter litt mer frem denne uken!!

Ha en fin uke!!