fredag 14. mars 2008

Mere shopping!

Sånn, da har denne dagen også gått.. den startet med at jeg og ei venninne reiste til sandvika på shopping. ( vi har ikke vært der siden det ble nytt) Jeg har jo fått med meg at Søstrene Grene har åpnet der, egentlig var det litt skuffende... for det var mye mindre enn i danmark. Men klarte å handle en pose med dill og dall fordet, posen med det rare i sier mannen min!!



var innom Åhlens også, der hadde denne nydelige rammen.... nå må jeg finne et bilde å ha i det!



Har dere sett, jeg datt jo pladask for disse pass futralene til barna fra Lisbeth dahl... de er pakket inn og de skal få de i morgen.



Var innom en lekker butikk som jeg tror het "Mols", der hadde de klær og masse stillige "shabby, landstil" ting... skjønner.... kjøpte dette skilte som det står : i haven også denne tempratur måleren... har ikke helt funnet ut hvor jeg skal ha det henn...


Etter shopping måtte jeg bake kake.....

3 kommentarer:

Sessan sa...

ônskar god bättring till alla sjuklinger *hjärtan*

Nice shopping *big smile*
Gillade ramen massa!

Njut helgen
Klem

Bo med barn sa...

He..he..ble så inspirert av shoppingturen din til Søstrene Grene at jeg heiv meg rundt og dro dit jeg også. Ble litt fangst på meg også!!

Ønsker deg en god påske.

Klem Lena:)

Lena sa...

Jeg sier bare GRATTIS idag jeg!!!
Kos deg / dere!
;o)