mandag 17. mars 2008

Mandagsblues!

Tusen takk alle sammen for hyggelige kommentarer på bloggen min, det varmer et hver hjerte.

Da har påsken kommet til dette huset også, barna er hjemme sammen med mor mens far jobber, vi pleier som regel og dra på hytta til mine foreldre i påsken, men siden de skal ha med seg storesøster til tyrkia så dropper vi det og det blir hjemme påske istede.

På tirsdag og onsdag skal vi ha 3 herlige gutter på besøk også, de skal være her mens foreldrene er på jobb, det er tanteungene mine og det blir bare hyggelig. Hyggelig for meg og hyggelig for mine barn, da har de noen å leke med, det blir mye frisk luft på oss som regel!

I dag har vi hatt besøk og feiret litt bursdag, har blitt pølser til lunsj og gele til dessert.
Ute og lekt har vi vært også i 2 timer, det var ganske sur og frisk vind.
Vi har vært på besøk hos ei venninne av meg som har to jevnaldra barn i dag også... så ja, vi har fått gjort endel!!

Etter at jeg hadde lagt lillebror i dag, dro jeg og ei venninne på ikea... vi fant ut at de som ikke drar på påskeferie er på ikea... eller legger folk påskeferien TIL ikea? Der var det enormt mye mennesker ihvertfall...

Viser dere noen bilder av lillebror sitt rom idag...



Det første han gjør når han kommer hjem fra barnehagen er å gå inn å leke på rommet sitt, da ligger han sånn her, med bil i den ene hånden og leser bok med den andre...



Sengen hans, som til sommern blir byttet ut med en hjemmelaget rød ferrari seng...
Ikke fordi mor vil at han skal ha det.. (mor vil at han skal ha en gammel hvit skuveseng..) men fordi bestefar vil lage det, da barnebarnet hans er "hekta" på røde biler!!! Han går konstant med en liten bil i hånden, sover med den, spiser med den osv....



Ønsker dere alle en god påske!!!

8 kommentarer:

Livy sa...

Oi! Tenk å få en stilig egen RØD ferarri seng a! Det hadde jeg ville hatt da jeg var liten! *Sååå kult* Er enig i at en gammel skuvseng er flott, men er ferarri er nok hakket væssære! Tror nok flok legger påskeferien TIL ikea ja-heldig du som bor i nærheten da! Ønsker deg en fiiin tirsdag:-)
*Kram*

Luftslottet sa...

Hei:) Her var det mye artig lesing og fine bilder. Jeg er helt fersk blogger (3. dagen idag)
Har fått litt dilla:)
Ha en fin dag
Hilsen Luftslottet

Sessan&Prinsessan sa...

Njut påsken!

Stor klem

Fru Fjeldhammer sa...

Hei luftslottet, så kos med kommentar i bloggen min... vet ikke om du leser dette her men vi kommer ikke inn på din blogg, stemmer det?
klem

Huset på toppen sa...

Innom for å ønske deg God påske!!

Kjekt med IKEA tur,bor selv bare et steinkast unna!!

Sessan&Prinsessan sa...

Ha en alldeles underbar kväll & påske!!

Stor klem

Malin sa...

Åhh tack:) Jag lovar att säga till när man kan göra en beställning:) Glad påsk! Kram

Bo med barn sa...

Så koselig rommet til lillebror var! Høres ut som om han er en rolig liten fyr.. Mine har aldri ligget stille og lest i en bok på rommet sitt.. tror jeg. Her er det rollelekt med Barbie eller Polly Pocket fra morgen til kveld.

Fortsatt god påske:)

Lena