lørdag 8. mars 2008

Lørdag!


Har dere sett hvor nydlige tulipanene mine har blitt? Lekkert altså..
Startet lørdagen klokka 7 her i dag, det var 1 time lenger søvn enn i går og det er jeg fornøyd med.
lillebror har sovet i sengen sin hele denne uken, det er vel egentlig noe jeg ikke bør si så høyt.. For er jo spennede å se hvor lenge det varer.
(Altså her i huset har lillebror vært mye syk og holdt oss oppe om natta, ellers har han våknet en gang for at vi skal hente han slik at han får sove i våres seng)
I helgen som var kjøpte svigemor og svigefar junior dyne og pute til han, jeg har begynte å legge han andre vei i sengen, og etter det har vi ikke sett snurten av han på natterstid.... var det så enkelt? eller har han blitt stor gutt? vet ikke om jeg skal tro på dette enda!!?? (mor sover fortsatt like dårlig..hehe!?)

2 kommentarer:

Anemone sa...

Ingenting er som tulipanene om våren spør du meg. God helg til deg og dine :-)

♥ Harmoni Interiør ♥ sa...

Lekkert med tulipaner, ja!
:O)God helg!