torsdag 13. mars 2008

Litt shopping

Litt shopping det liker vi, selv om noen ganger blir det bare "rot" i mine minimalistiske øyne. Mere skap plass hadde vært noe, for shoppe det er gøy!

Først var jeg innom kremmerhuset, der har de fått så mye fint..
8 serviettringer , 4 eggeglass og litt nips fulgte med meg hjem!



Så gikk turen til indiska, enten har de noe der eller ikke, denne gangen ble det en hvit kurv, tre telysestaker og to knagger til jenterommet, kjekt å ha!



Det er jo ikke påske uten litt godt, disse harepusene og kyllingene har jeg tenkt til å pynte med på frokostbordet i påsken, ligge en på hver sin tallerken...



Sist men ikke minst så falt jeg for dette nydlige skjerfet i dag, fikk en virkelig vårfølelse! Tror dette blir fint til en hvit jakke el ola jakke eller noe... i`m in Looove!!



Vi har også vært å fikset pass til jentungen i dag, hun reiser jo snart til Tyrkia med besteforeldrene, blir spennede å se hvordan hun reagerer når hun åpner presangen sin fra mormor og bestefar på lørdag... fortsatt vet hun selv ingenting!!

5 kommentarer:

mali-mo sa...

Fine ting du hadde kjøpt deg, har tenkt å investere i litt ekstra påskegodt til bordpynt selv, og det å legge litt på frokostbordet var en kjempeide som jeg er helt sikker på at prinsessen i huset kommer til å bli begeistret over hehe.

Så spennende med Tyrkiatur for datteren din, det blir nok sikkert en kjempeblid og overrasket jente når hun får gaven sin. VI får vel se fine bursdagsbilder håper jeg?

Lena sa...

Så omsorgsfull og god du er!!! Jeg hadde vel aldri tenkt å legge sjokkis på tallerkner...
Får snuppa tur??? Wow - så kult! Det blir STAS tenker jeg!!!

Hespe sa...

Åh, ja... Shoppe det liker vi :O)

Mange fine ting du har kjøpt deg! Kremmerhuset og Indiska er jo et opphav av flotte ting....

I morgen skal jeg prøve å få vist litt av det jeg kjøpte av krimskrams og duppeditter i Bristol på bloggen min...

Ha en flott kveld videre!

Sessan sa...

Shopping is nice *big smile* (vet inte om gubben är enig da... men....)

Nydelige ting & ja rot för ett minimalistiskt öga, men det går att ta fram & sette bort som jag sier till dady som helst skulle haft det som ett sykehus här hemma *LOL*

Så koseligt för snuppa med Tyrkia tur ;0) så snille besteforeldre!

Stor klem nu skall en kopp munk te med honung drickas.

Stor klem

Hespe sa...

Din kommentar ble nummer 3, og du er med - Pay it forward :O)

Send meg adressen din, og gaven fra meg vil komme "om litt".

Bruk gjerne hes_0307@yahoo.no

:O)