onsdag 26. mars 2008

Lille lørdag

I dag er det "lillelørdag" og uka er halvveis... Det skjer ikke stort her hjemme om dagen, lillebror er i bhg og jeg vasker tøy og pyssler i huset. Tenkte jeg skulle gå ut å kjøpe litt maling, men jeg får aldri bestemt meg...
Hva synes dere, skal jeg male dette bordet HVITT, eller ikke??? Kom gjerne med noen synspunkt....



Husker dere kjøkkenplantene mine fra ikea, som jeg måtte til å gro selv? Finner fortsatt ikke den andre boksen, lurer fælt på hvor lillebror har gjemt den...


Men her er ihvertfall resultatet av den ene... det er karse og det passet jo bra her i påsken, jeg hadde laget karse og ungen kom hjem med karse fra bhg... men tror du noen av de ville smake på det? Nop, ikke engang mannen i huset ville smake....

Det havner vel på brødskiva til mor ja......

13 kommentarer:

Anna-Lena sa...

Gratulerar till award-en! ;) Kul! Jag vill oxå måal om och klä om allt just nu men det kan jag inte så jag använder mig av duk så länge så blir det ljust iaf! Vet inte vad jag eg råder dig till?.. Följ hjärtat? Måla det du!?..

Lena sa...

Jeg tror kanskje jeg hadde malt det... Siden alt det andre er hvitt. Men samtidig er det jo greit å ha et avbrekk i fargene da. Hmmm - ble ikke mye hjelp der nei!
Og du - den karsen ble HØY!!! Og det ER faktisk godt på egg, da! Både snuppa og jeg ble enige om det på søndagen som var! ;o)

Bo med barn sa...

Jeg tror jeg ville malt det... Kanskje lys grått hadde vært fint..som en liten kontrast..? Ellers er jo hvitt en sikker vinner:)

borghild sa...

Takk for awarden, min første her i Blogglandia!:-)Kjempegøy!! (Ikke at jeg får så mange i den 'virkelige verden'...;-)
Kommer til å følge med på kommentarene på bordet ditt, for jeg har et lignende, men har hele tiden tenkt at det var for kraftig til å males. Nå får vi se hva andre sier!
Jeg liker også karse,synes det er kjempegodt på skiva, mens de andre her i huset bare rynker på nesa..
Ha en fin kveld, klem B:-)

Hespe sa...

Heisann...
Jeg ville ikke malt det bordet. Synest det "litt grove" bordet er en fin kontrast til det hvite. Iallfall liker jeg "brytningene" som lyst og mørkt gir i interiøret....

Ha en flott kveld videre!

Klemmer fra meg :O)

Evami sa...

Siden alt annet er lyst,så kan du jo male det lyst...
Blir man lei,er det jo alltids en mulighet å male det i en annen farge igjen.... Hvis man gidder da...

Ha en fin kveld:) Her er det svensk Hockey på tv`n,er det rart man sitter her istedet for????

Cathrine sa...

Hei! Ja ikke godt å si hva du skal gjøre med bordet. Fint begge deler,selv har jeg masse brunt. Karsen ifra barnehagen her hadde tatt kveld i likhet med andre planter når vi dukket opp etter påske. Må vel ut å handle nye i morgen.. Klem

Storeflittig Solveig sa...

Så kjempefint bord, syns det godt kunne blitt hvitt;)

Jeg ante ikke at ikea hadde sånne vekster. Det tror jeg vi skal prøve her i heimen også!

Liker bloggen din kjempegodt!

Sessan&Prinsessan sa...

Tusen tack min kära vän!! Självklart skall jag blogga, beroende vet du *LOL*
Men gud som jag skall kose mig med min familj alltså!!!

Jag hade nog fallt for fristelsen att male bordet.... Det är ju ett ganska tungt bord som hade passat suveränt i vitt! även om det är snyggt som det är...

Stor stor kram från mig

Anka sa...

Mal ivei. Du kommer ikke til å angre. Jeg har sett det bordet hvitmalt, kjempelekkert.

Luftslottet sa...

Kjempefint! Delikate farger du har ellers i rommet, altså:) Jeg ville gått for en lys varm-grå farge jeg, men det er jo smakog behag;)
Ja, bestevenner er jammen godt å ha:)
Gratulerer med awarden, og ha en nydelig dag

Minime sa...

hei

Jeg synes du skal male det i grått, ikke altfor mørkt for å få en liten kontrast. Men er du en som synes at alt skal være hvitt, så gå for det. Jeg personlig synes at en kontrast kan være fint, men jeg er glad i litt farger. Forresten så lurte jeg på om det er greit at jeg fører opp en link til din side hos meg?

Hilsen Minime

Laila sa...

Jeg liker kontrastene mellom brunt og hvitt, så jeg synes du skulle la vær å male det. Om du vil ha en hvit følelse, kjøp heller en vakker duk.

Ha en fantastisk mandagskveld