lørdag 8. mars 2008

Lang dag...

Ja, da sitter jeg i soffan alene og gjesper som bare det... (kanskje på tide å legge seg?)

Dette har vært en laaaang dag synes jeg!!

Storesøster har vært på båtmesse med bestefar og senere i "disco" bursdag, mens lillebror har vært hos farmor og farfar og sett fotball sammen med sin far... mens de gjorde det handlet jeg mat for neste uke....

Nå er mannen i dobbel 30årslag, jeg har brukt kvelden på sjokoladespising og home and away på youtube... alright!!



Og blomstene jeg kjøpte på torsdag, de spirer og gror! Jeg liker egentlig ikke gult, men til påske er det lov...
God natt allesammen.

1 kommentar:

sessan sa...

Natti natti söta & tusen tack för dina kommentarer!

Önskar dig & familjen en underbar söndag
Hoppas vädret är stabilare & soligt i morgon

Kram