fredag 7. mars 2008

Hjemme fra biblioteket.

Da er vi hjemme fra biblioteket, hun var ikke så intressert ï å være der så innmari lenge. Mest opptatt av og dra hjem igjen, da vi i dag skal få besøk av nevøene hennes og mine tanteunger. Selv om jeg fortalte at vi hadde god tid, så hjalp ikke det altså...



Vi tok med oss disse to bøkene hjem, hun er veldig glad i Karsten og Petra, også Pulverheksa, den har hun også sett på teater.



Vi gikk en tur innom Kid også, der fant hun et matrialsett med påskeegg, så her skal det males i helgen...



Nå har guttaboyz kommet, så nå er det full fart her.. guttene er 9 år og 7år.

1 kommentar:

mali-mo sa...

Hei igjen! Skal si du er aktiv og får det unna! De krydederplantene så jo kjempefine ut, men jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at det hadde nok ikke blitt den første uken jeg hadde fått frøene i jorden. Og deretter hadde jeg vel bare glemt dem. Får satse på ferdig-urtene fra Rema isteden..og så får jeg beundre dine når den tid kommer. Frøkna din må nok smøre seg med tålmodighet tenker jeg ;)

Måtte fnise litt når jeg leste innlegget lenger nede om den eminente hverdagslivs-skildrende australske serien vet du. Såpe? Å neida. jeg velger å tenke at det nesten er fjernundervisning og at jeg nå har masse nyttig(?) kunnskap om Australia og australske menneskers liv og levnet. Så i tilfelle jeg finner på å emigrere dit, så glir jeg sikkert rett inn. Hihi. Dessuten er det så bra med det at har du ikke sett sserien på 1/2 år, så har du fremdeles ingen problemer med å ta op tråden igjen (smil). Ønsker deg en god helg!