fredag 28. mars 2008

Fredagsbabbel



Ja folkens, spente nå... Om hva som er oppi esken???









ALRIGHT.... er de ikke lekre?




Mine nye nike shox.. I`M IN LOVE!!!

Joda i går kom skoene jeg hadde bestilt på LaRedoute

De er helt perfekte på foten, skikkelig gode å gå i... ja gå... jogge, det vet jeg ikke hva er engang!!
Som sagt så sant så er det jo haugevis med snø ute, så gå ute med skoene nå er ikke så lurt... men jeg har snik gått med de her inne, jeg var ikke lagt unna med å ta de med meg i sengen i går, akkurat slik som unger gjør når de får noe de liker veldig godt!! ( ha vært en tur ute med de i dag, på senteret..)


I dag har jeg lunsjet med ei venninne på cafè, det er så innmari digg å bare sitte å bable om alt og ingenting...ikke sant det Line??? Line er inni en periode hvor hun har lyst til å bytte ut alt hun har hjemme... (hmm, lurer på hvor hun har det fra?) så det ble litt shopping på oss... planene er å "spare" litt å reise til butikken Linneas hage i Nittedal.. å ja, da må vi spare litt slik at vi kan ta med oss hele butikken hjem!!

Etter middagen var fortært her så fikk jeg en sms av ei annen venninne Anette, hun lurte på om jeg ble med på en ny shopping runde... Anette skal i 40 års lag i morgen og trengte noe nytt å ha på seg. For sånn er det jo med oss jenter, vi har jo aldri noe å ha på oss når vi skal noe!!

Tusen takk for i dag jenter...

Kos dere alle sammen i helgen!!


12 kommentarer:

Nina sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anette Konstanse sa...

Takk for hjelpen i dag.. ble jo litt jeg shoppet:) God helg:) Knalll stilige sko du hadde kjøpt også:)

Min verden sa...

Rålekre sko. Hørtes deilig ut med cafe og venninne. Det er lenge siden for meg kom jeg på... Må jeg gjøre noe med. Takk for "tipset" Hanne

Storeflittig Solveig sa...

Så utrolig fine sko:) Syns du hadde så artig innlegg i dag, jeg gleder meg alltid som en unge over overraskelser, hihi!

God helg, kos deg med nye sko:)

Nina sa...

Den er bak triaden senter i de nye blokkene der. nina@b-lounge.no er mailadressen. Bor selv på Fjellhamar så jeg måtte spørre ;0)

♥ Harmoni Interiør ♥ sa...

Kos med shoppingrunde og venninnelunch! Tøffe sko du har skaffet deg!
God helg!:O)

Nina sa...

Hei igjen. Nå har det åpnet flere butikker der og flere skal inn det blir 12 butikker totalt når alt blir ferdig der. Var en artikkel i Romerikesblad i dag om handlegaten i vestparken bilde og greier :0) Det er den nye butikken som skulle åpne på strømmen det da, har ikke vært der enda. Får ta meg en tur dit en dag.

Nina sa...

Tror at det blir en veldig koselig gate der til slutt, du får ta deg en tur dit en dag. Jeg venter inn flere varer de neste ukene og det kommer opp en nettside iløpet av april. Nå skal jeg drikke opp teen også er det rett i seng. Nattinatt! Ønsker deg en fin helg.

♥ Harmoni Interiør ♥ sa...

Hei igjen!

Ja, Sarah Reed koppene er jo håndlaget så da blir de ganske dyre. Men, jeg røyker ikke og sparer mye penger på det! (bruker den ofte da..
(thi- hi) ;O)
Anyway som jeg skreiv til Emmeline- vi må jo dele på "godene" og fortelle hvor vi får fatt i ting og tang. Koppene med hjerter er fra SIA, og det er ikke så vanskelig å få fatt i de vil jeg tro!
Fortsatt god helg!
:O)

Lensom sa...

Å sånne har jeg også fryktelig lyst på altså, de ser fryktelig gode ut ! Ha ei riktig god helg :)

Hilde sa...

Tøffe sko.. Får nok snart brukt de ute, håper jeg da..
Koselig å lunsje med venninne, da får man liksom løst " verdensproblemene".. Var og lunsjet igår jeg også, det er jo bare sååå koselig!! Så da "løste" vi mye, se -HiHi-
Ønsker deg en flott helg videre!!

Monica Therese sa...

Slitan så mye ;)

Once you go "shox",you never go back ;)

Trust me,jeg har 4 par og sikler stadig etter nye...hehe..!!