mandag 24. mars 2008

Ferie til sommern!

Sommer ferien våres i år går til Tyrkia. Vi skal bo på dette hotellet


Sunwing Resort & spa Side Beach


Ser ikke stranden fantastisk flott ut?


Jeg liker meg best på stranda enn ved bassenget, men dette bassenget så jo helt herlig ut!!


Og her blir det vel og nyte litt lunsj regner jeg med?!

Vi gleder oss noe helt utrolig. Det blir storesøster sin andre tur til Tyrkia i år og den tredje sammenlagt, storesøster, lillebror, mormor og jeg var i Tyrkia i 2006 også.

Alle bildene er hentet fra Http://www.ving.no

8 kommentarer:

Sessan&Prinsessan sa...

Vad läckert ni har det hemma *älskar*

Giftet du dig för fem månader siden alltså!? ;0) Grattis i efterskott!!
Kanske man får en liten bryllups oppdatering här efterhvert da *blaffrer*

Njut dagen idag, det är ju strålande väder.

Klem

mali-mo sa...

Så utrolig deilig t med ferie til sol og varme...mmm. Nå skal jeg ut og nyte den fine vinterdagen vi har her idag, sol fra skyfri himmel og snø!

Ha en strålende dag!

Min verden sa...

Ser deilig ut. Deilig å ha noe å glede seg til. Hanne

Evami sa...

Det der så jo bare helt herlig ut..... Noe å se fram til:)

Kso deg sen siste dagen i påska:) Eva

Nunne sa...

Å så deilig....! Syden, sol og varme frister en frossen kropp fra nord!
Jeg liker Hellas bedre enn Tyrkia (hvertfall butikkene) men ellers er det ikke nøye bare det er VARMT og SOOOOOL!
Ønsker deg ei fin uke. Jeg må ta av middagskoppan. Det har så lett for å gå masse tid når man dumper ned foran PCen! Klem fra Nunne.

Cathrine sa...

Dette så jo bare helt herlig ut.. Gleder med selv til vi drar av sted til varmere strøk. Drømmer meg stadig vekk til varmere strøk.
Klem

Hespe sa...

Åh, det hørtes deilig ut!! Det er godt å ha noe slikt å se frem til.

Tror jeg må begynne planlegging av sommerferien jeg også - kunne iallfall ha vært godt med noe slikt å se frem mot, etter denne "snøtunge" påsken. Når det er sagt - jeg har kosa meg MASSE i påsken, selv om været har vært dårlig. Bare slappet av på hytta - og det er jo rekreasjon for en Osloboer... :o)

Fortsatt fin mandagskveld til deg!

Klemmer :o)

Lena sa...

Tyrkia blir sikkert helt supert! Og så får du vel et skikkelig referat fra lilleprinsessen, tror du ikke???
Det ser jo skikkelig flott ut - blir digg dette!