torsdag 27. mars 2008

En liten hilsen fra Tyrkia.

I dag er det torsdag og jeg sitter forann pc og gjesper og gnir meg i øynene... denne uka har jeg lagt meg ved 24 tiden hver eneste kveld og stått opp igjen kl 6... *gjesp* det er altfor lite søvn for meg!! (Jeg klarer ikke å slutte å gjespe her jeg sitter, tårene spretter samtidig..*LOL*)

Tusen takk allesammen for hyggelige kommentarer på bloggen min, det er så utrolig koslig å komme inn på bloggen og se at nye kommentarer har "ramlet" inn.
Har ikke bestemt meg om jeg skal male bordet eller ikke, kommer sikkert til å tenke på det til jeg blir helt sprø!!

Vi har fått noen mms bilder av storersøster i Tyrkia.. her ser dere hun sitter med en paraply "drink" og koser seg. Hun har fått seg ny jakke også, Sprongbob.. (ops, åsså mamman hennes som ikke liker gult da!!) men godt med litt forandring fra alt det rosa da!!
Hun bader og koser seg.. vil bare si at jeg har fått rapport fra bestefar og det er bare 16 grader i vannet!!! Stakkars bestefar, han må jo i vannet med barnebarnet sitt....




Fikk akkurat en sms nå av min mamma som sier at storesøster har fått litt soleksem, det er 21 grader i skyggen... det kommer til å bli litt av en forandring og komme hjem til -5 grader og masse snø!!!




Jeg har kommet hjem fra en butikkrunde, hvor jeg har handlet presang til en av mine kollegaer som skal ut i svangerskapspermisjon i morgen, vi jentene som jobber sammen har spleiset på en liten "vente på babyen gave". Bilde over teksten er gaven, det er en kurv fylt med: et pent hvit skjerf, hvit hårbånd, dove lip balm, en klissete dvd film, godis og en ansiktsmaske. Vi håper hun vil sette pris på den...


Kom jo hjem med litt til heimen her også, jeg synes hallo kitty er så søt at jeg handlet litt stæsj til storesøster..(som mor kan låne) Når hun dro på tur nå så hadde hun ingen toalettmappe, så det ble en toalettmappe og en liten mappe som hun kan ha strikker og hårspenner i når hun skal bort. De våtserviettene er kjekke å ha i veska!

(Åsså handlet jeg noe jeg ikke skulle for her i gården går det ikke ann å ha sjokolade/godis i skapet, for det forsvinner på en mystisk måte...... Men, ja det kommer alltid et men.. det var jo 50% på påske-godisen...bare MÅTTE ha!!)


13 kommentarer:

♥ Harmoni Interiør ♥ sa...

Skulle sittet med en paraplydrink ute i hagen nå.( begynte nettopp og dale ned noen snøfnugg..)
Ja det er utrolig at snacksen forsvinner fra skuffer/skap på et blunk- så må vi hive oss over rosinene for å få litt søtt i oss..
Søte hello-kitty ting.
Fin kveld til deg!
:O)

Hemma hos Klara... sa...

Tack för besöket! Ja nu skulle det vara skönt att åka till varmare länder ett tag tills våren kommer.

Ser att du har en dotter som gillar rosa, det har jag med här hemma.

Ha det gott!
Kram Helena

Anna-Lena sa...

Ha ha... Jag måste bara oxå köpa lite påskegodteri på salg ;) Köpte marsipanpølser... MMM... Goda! :D Köpte den Hello Kitty- tälettväskan till barnas söta kusin som fyller 18 idag... Tycker det är så sött!

frk. vims sa...

null nerver, ennå. de pleier ikke å komme før samme dag hos meg.
null nerver før eksamen. pang sier det på mårran når jeg står opp og gjør meg klar...
så jeg får stå opp tidlig på bryllupsdagen ;)
gleder meg veldig da! :)

jeg har akkurat oppdaget han selv, og nå går det på repeat hos meg. man blir fort hekta på ny musikk :)

ha en fin kveld! :)

Bo med barn sa...

Jeg vet jeg vet...men jeg klarer ikke å vente med å ønske meg sommer! Når jeg ser på all den snøen her så MÅ jeg ha litt sommerbilder å drømme meg bort i. Ikke får jeg brukt de nye ultrakule skoene mine heller:)

Ser at flere har vært å shoppet. Kollegaen din er heldig. Det er toppen å få litt sånt når man er høygravid:)

Bo med barn sa...

Jeg tok de på meg i ren trass idag! Vasset rundt i snøen til og fra skolen. Å lykke...

Er det meldt vår etter helgen. Me hope!!

frk. vims sa...

åhh, ja. det må jeg huske. kanskje brodere et med initialene våre.

det er garantert at jeg kommer til å felle noen tårer. er veldig lettrørt. det har kommet med åra, hør på gamla meg da :p

vi liker ikke så mye oppmerksomhet vi heller, derfor skal vi bare ha 8 gjester. nært og trygt. blir bra ja.
kanskje lettere å felle noen tårer når det blir så lite og intimt også...?

mali-mo sa...

Sitter og momser påsketilbudsjokolade selv jeg, og føler igrunn at jeg spiser meg rik (tenk over den!)

Snuppa så ut til å nyte ferien, men den badetemperaturen var i drøyeste laget.

Så flott pakke dere hadde spleiset på!! Kjempefin oppmerksomhet syns jeg, hadde jublet hvis jeg fikk en slik da jeg var gravid, så det blir nok sikket suksess.

Livy sa...

Hei!
Er du våken enda? ;-)
Farlig med snop på halv pris - jeg klarer IKKE å gå forbi så høyt som de roper på meg da!

Så koselig med "vente på babyen gave"! Så snille dere er:-)

Ønsker deg en fin kveld videre!
*Klem*

Livy sa...

Gå og legg deg nå *knis*
Natta!

älskar sött sa...

Tack snälla för din fina komplimang!! Det gick jättebra i dag...supermycket folk! sååå roligt...Hoppas att du får en mysig helg. Många kramar Malin

Evami sa...

Ser å delig ut med paraply-dink...Men 16 grader i vannet....Stakkars bestefar,men hva gjør han ikke for det lille gullet sitt??? Det meste vil jeg tro,som min kjære far gjør:)

Heldige hu som skal ut i permison,sånn en gave må jo bare varme:) For en omtanke...

Menn er så enkle som de virker som...Hadde vært deilg å ha den knappen som skur av tankeprossessene,bekymringene ,alt som surrer og går i huet på oss damer.....

Ha ei flott helg:)

Hespe sa...

Suser innom deg for å ønske deg en riktig herlig helg, kos deg masse!!!

Klemmer fra meg :O)