tirsdag 11. mars 2008

Cultdesign!

Sitter jo endel på nett og titter på blogger både her og der... man finner mye lekkert "der ute"
Her er det noen bilder fra Http://www.cultdesign.se


Ja, denne kunne jeg tenkt meg i vinduskarmen

Denne kombinasjonen kunne jeg tenke meg i hvit, hadde blitt fin på kjøkkene


Må jo ikke glemme badet, denne kombinasjonen hadde lyst opp hele badet mitt!!
Nå har jeg googlet meg herfra til evigheten for å finne noen butikker her i norge som selger, er visst EN butikk her i norge og det er på Tjøme! Blir liksom ikke bare en svipptur for handel det liksom!!
Kjøpe på nett i sverige, gjør jo at det bare blir mye toll og tull!!
Men kanskje min snille venninne i sverige kunne hjelpe meg litt, hmmmm.. lurer på om jeg skal ringe henne en dag!!


7 kommentarer:

Anette Konstanse sa...

Gleder meg til og se dette hjemme hos deg... det var sikkelig stilig:)

Linda Nordli sa...

Hei!

Du kan kjøpe greengate gjennom meg:) Dersom du likte kannene har jeg flere.... Er det annet så bare si ifra så bestiller jeg opp til deg. se www.greengate.dk

Ha en fin natt!

Mvh Linda

Livy sa...

Lekkert! Jeg pleier å bruke adressen til en kamerat i Sverige, da slipper man toll og tull, så ja jeg hadde ringt veninnen jeg;-)

Ønsker deg en fin onsdag!
*Klem*

Bo med barn sa...

Så lekkert rommet til prinsessen var!! Min yngste (som er mest råååsa) hadde gispet av lykke:)

Ha en flott onsdag! Her skal dagen brukes til rydding...ikke så morsomt men... sånn er det når 4 rote-huer bor sammen:)

Klem Lena:)

borghild sa...

Så mye fint du viser fram, koser meg veldig med bildene fra barnerommet, men settene til kjøkken og bad var også flotte.
Kommer tilbake, jeg!:-)
Klem B:-)

Hespe sa...

Hei, og takk for koselig besøk!

Kjempefin blogg du har - tar nok turen innom igjen snart :O)

Ha en flott uke videre!

Klem

PS.. linker deg jeg :O)

Linda Nordli sa...

Hei! Jakken finnes i str 128 og 140:) De legges ut for salg nå i kveld. Fra fredag er det fri frakt..... Bare skriv det du ønsker å bestille så sjeker jeg om det finnes på lager. Ha en fin kveld!