lørdag 15. mars 2008

Bursdag!

Gratulere så mye med dagen i dag, jenta vår...
Vi elsker deg!!!
Puh, nå kunne mor og far endelig sette deg ned, denne dagen har vært lang og koslig!
Først var vi på legevakten med lillebror, han har luftveisinfeksjon som kommer ofte med astma barn.
Så har frøkna våres hatt 6års bursdag her i dag, vi hadde 15 søte barn på besøk....først, så rett etter at de hadde gått kom besteforeldre, onkel og oldemor! Kjempestas..
Det har gått i rosa boller, rosa askjetter, rosa glass, rosa ballonger... ja dere skjønner rosa er alt for en 6 år gammel jente.

Her er mors bakeverk, sleit litt med denne prinsessekaken, men fikk det til tilslutt! Barna ble ganske overveldet da de så den, og 3 av jentene spurte om jeg kunne lage den til deres bursdag også... så søte de er! Det er helt utrolig hvor mye ros man kan få av en 6åring...


Nå skal far og jeg sette oss i soffan og se på en dvd, det synes vi at vi fortjener.. vi håper på at lillebror sover litt mer enn 3 timer i natt!!
Ha en fin lørdagskveld alle sammen....

17 kommentarer:

Mitt hjem, Anita sa...

Hei, for en flott kake,nesten litt synd å sprette den.:)Fortsatt god helg.

Anonym sa...

Hei.
Har akkurat begynt å lese bloggen din, er vennine av Sessan og så link på siden hennes:-)
Mye spennende å lese og mye bra shopping:-)

Kjempelekre kaker, er det smørkrem du har brukt? Har laget Cakas til bursdag jeg også, og de blir bare så fine:-)
Og hvor har du kjøpt hjertestrøsselet, i Sverige?

Anonym sa...

Og det ble anonym, men Hilde er navnet:-)

Fru Fjeldhammer sa...

Hei Hilde.
koslig at du leser bloggen min.

dette er vel min andre kake jeg lager, første var lynet også prøvde jeg meg på denne prinsessekaken, lettere enn antatt, men må ha toldmodighet.

bruker smørkrem ja, men jeg kutter ut flott matfett og bruker bare margarin.

Strøsselet er kjøpt på traktøren på sandvika storsenter, en boks med 5-6 forskjellige strøssler.

Drømmen om en eplehage sa...

Gratulerer så mye med dagen til lille/store prinsessen!!!
Du og du for noen boller og kake... Det må ha falt i smak! Du er utrolig flink å pynte.

Jeg er vel det man kaller håpløs når det kommer til slikt og har til og med løyet og sagt det er guttene som har pyntet. Uff!

Føler med dere når det gjelder lillebror. Vi fikk astmadiagnosen nå rett over nyttår på lillebror her også. Det har vert en slitsom vinter...

Kos deg med DVD og ha ei fin helg videre!

Lena sa...

Vel overstått!!!
Ble den RÅÅSSSA store frøknen glad eller???
Knallstilig kake og muffinsene så knallgode ut. Jubilanten var bare supersøt med RÅÅSSSA krone også!

jeanette.blogspot.com sa...

Nydelig rosa kake, d hadde ikke jeg hatt tålmodighet til!!! Men du skal bare se at en dag må jeg prøve.. går med en jentebaby i magen:)

Så kjekkt at du likte lampene mine.. har fått helt dilla på prismer... :)

Ha en solrik søndag!:)
Klem

Evami sa...

Hei!

Fant deg på Mamma Millans blogg:)

Wow for ei fantastisk kak,skjønner godt at 6 åringen var fornøyd ja:) All ære til deg for den:)

Ha ei flott påske,og god bedring til lillebror...


h

Bo med barn sa...

Jeg bøyer meg i støvet!! Du verden for ei kake. Du må ha blitt alle jenters helt! :)

Nå fortjener du en pust i bakken...eller sofaen...:)

Lena :)

Ingrid sa...

Så fine kaker... skikkelig sukkersøtt! :)

borghild sa...

For en fin kake, ikke rart de andre jentene ville ha samme til sin bursdag!!:-)
Masse fint du hadde shoppet også, og jeg falt bare pladask for de futteralene til passene, spørs om jeg må ut på leting...:-)
Klem B:-)

Sessan&Prinsessan sa...

Åhhh Prinsesse bursdag ju!!!

Massa massa GRATTIS på födelsedagen stora prinsessan!!!
& grattis mamma & pappa med jenta deres ;0)

Nydelige kaker!!
Jag vet vart jag henvender mig när det blir prinsesse bursdags dags igen här *hi hi*

Å tusen tack för dina fina kommentarer!
Jag blir super glad över att du vill följa med mig vidare i nya bloggen!

Stor klem

www.elliesdagbok.blogg.se sa...

Vilka fina prinsess bilder. Hoppas ni hade en toppen dag!

MVH MADDE

Livy sa...

WOW for en kake! Så flott, den må barna bare ha elsket!

Nydelig bursdagsprinsesse også!

Ønsker deg en fin start på påskeuka!

♥ Harmoni Interiør ♥ sa...

mmmm så godt ut! Topp med rosa til små/store jenter. Jeg har kakeformen til en sånn kjole-kake, men har ikke prøvd å lage den selv.
God påske!:O)

Cathrine sa...

Hei! Tittet innom her.. Fant deg via via osv.. Kjempefin blogg du har. Gratulerer så masse med storpia.. Og prinsessekaken ble rååålekker. Ha en riktig fin påske

Berit sa...

Oi, for en kake! Skjønner at den ble populær.
God Påske!