onsdag 12. mars 2008

Bakedag

Synes ikke jeg gjør noe annet enn å vaske og rydde om dagen, men det blir ikke noe ryddigere av den grunn!! Tror egentlig jeg bare "flytter" det fra den ene kroken til den andre....

Skapet til storesøster datt sammen i går, ikke noe å fikse på, så det måtte ut! Så i dag har jeg ryddet i skaper og kommoder for å finne plass til hennes klær, holdt rett og slett på å bli sprø!!
så midt i ryddingen bestemte jeg meg for å sett igang å lage en kake til bursdagsbarnet som hun skal ha med seg i bhg på fredag, hun fikk valget mellom prinsessekake i bhg eller vente til selskapet på lørdag... hun valgte langpannekake i bhg og prinsessekake i bursdagen.

Under her ser dere hvor langt jeg kom før jeg slapp opp for ingredienser.... Dere skulle sett meg, det var helt KRISE!!!



Det var jo bare å slenge seg i bilen, med kakefarge i ansikte og treningsbuksa på halvtolv... for kaka måtte jo nesten bli ferdig.

Resultatet ble slik:



Storesøster ble veldig fornøyd altså, den er jo tross alt RÅÅÅÅÅååååååsa!!!!

4 kommentarer:

Lena sa...

Hah, jeg synes jeg ser deg! Småstressa og fin - inn på Kiwi eller hvor nå du var, desperat på jakt etter glasuringredienser! Sikkert et herlig syn! Kaken ble flott den - kan det bli bedre når det er RÅÅSSSA???
;o)

Hilde sa...

Sånn er det å være småbarnsforeldre - Full fart hele tiden..
Men du så flott den kaka di så ut,og så rosa, det passer jo ypperlig for små"berter". Smakte sikkert fantastisk. Mm..
Håper du får en mindre stresset dag idag, da ;-)

Linda Nordli sa...

Hei! Så fin kake. Hvordan lagerdu sånn rosa krem?minprinsesse harnemlig bursdag imorgen...Fint om du sender bestillingen på jakken til bestilling@luca-shop.no
skriv din adresse også:)Jeg er hjemme i mammaperm så det praktiske blir tatt hånd om av en annen dame. ha en fin dag!

Livy sa...

Så fin kake du har baket, kan tenke meg den falt i smak! Ser deg for meg i butikken, fullfart og litt glasur både her og der;-) Ha en fin torsdag! Klem