onsdag 26. mars 2008

AWARD!

Jeg har vært så heldig å få to award`er på en dag....
Tusen tusen takk til Evaslilleverden og Bo med barn for denne utmerkelsen!!! You made my dag....




Awarded parties must nominate five people who have not received the award.The blogs that receive the award must serve some purpose.Awarded parties must post the award banner on their site.The banner must remain linked to the above linked site



Det er ganske mange som har fått denne awarden allerede men jeg skal prøve å finne 5 stykker som jeg synes fortjener den! Skille gjerne gitt den til hele blogglista mi, det er så mange flotte blogger der ute i blogglandia som det blir kallt...

Her er 5 fra meg....



Supermomandwonderboyz Selv om jeg ikke kjenner deg, så føler man at man kjenner noen igjennom å lese bloggen deres, tusen takk for at du deler litt av tankene og livet ditt med "oss", tenker på deg i denne tunge tid.



Sessanochprinsessan Fordi det er en glede å lese bloggen din, den er alltid oppdatert og innholder mye bra lesestoff for alle og enhver. Du skriver om oppturer og nedturer i det dagligdagselivet, og selv om du har en litt kinkig dag så er du alltid så god og snill mot alle!



Borghildpia du har en fantastisk blogg med mange fine historier og flotte bilder. Kreativ og morsom er du..



Hvitlinje Må bare følge med på bloggen din, man finner så mye intressant som man har lyst til å kjøpe. du er ei kreativ jente med mange "baller" i lufta og takk for at du deler det med oss, gleder meg til å lese om reisa deres!



Perlan du fortjener denne awarden for din fantstiske blogging, du skriver så flott om alt. Bloggen din har så mye fine bilder og ideer.

7 kommentarer:

Bo med barn sa...

Hei.

Nå var det noen som kom meg i forkjøpet, men se på siden min idag (under dagens innlegg). Her får du en til!

Klem Lena:)

perlan sa...

Ooooo gud så glad jag blir!!! :)
Tusen tack för den jättefina awarden! Ska lägga ut den på min sida så fort jag hinner!
Tack för att du förgyllde min dag nu!!
Kram på dig!!!!

Bo med barn sa...

Hei.

Du skal få se det ferdige resultatet, men du må smøre deg med tålmodighet. Skjønner ikke hvordan noen blogger bare raser ivei og vips så er det ferdig og ser så lekkert ut. Her går det mye tregere!!

Men bilder kommer...etterhvert:)

Bo med barn sa...

Da er vi veldig like:) Jeg er også veeeldig utålmodig (bare spør mannen min:). Klarer ikke å vente vet du!

Godt å høre at det er fler enn oss som er litt trege:)

Oslojente i Bergen sa...

håper du har hatt en fin påske!

Jeg har hatt det bra i Berlin, men surt og kaldt var det. Ble litt misunnelig på denne tyrkiaferien din jeg...

Lena sa...

Tusen takk for awarden - det var veldig kos! Og ikke minst- veldig overraskende! Hipp - hurra, min første award...
*stort-smil*

Sessan&Prinsessan sa...

Åhhh tusen tack vännen!!
Jag blev helt tårvåt av det du skrev om min blogg,
jag som ofta tycker jag skriver tregt & rotete....

Detta gav bara såååå massa inspiration!!

Min första award yiiiipiiiii *löper runt i hula hula dans*

Då skall jag se & finna % gd bloggar, inte svårt för jag hade kunnat givit veck minst 50 såna! Först av allt skall du veta att du hade vart en av de 5 om jag inte fått den av dig! men poängen må vel vara att sprida den vidare!??

Tusen tack detta var super morro

Ha en underbar kväll vännen nu skall jag pakke färdigt & ringa sys så nominera på bloggen