søndag 23. mars 2008

Alene hjemme!

I ettermiddag har mor vært hjemme alene, mens lillebror og mannen har vært hos svigers og sett fotball. Jeg har sitti mye forann denne maskinen, ryddet litt, vasket tøy og skiftet gardiner som dere ser.. ( de gardinene jeg hadde, hadde lillebror brukt som tørkepapir så de er i vask)
De gardinene jeg hengte opp, har jeg hentet fra storesøster sitt rom...

Jeg har fått laget meg mat som bare jeg ville ha...


isbergsalat
agurk
cherry tomater
mais
eple
stangselleri
pinjekjerner
ost
sukkererter
salatkrydder

Desserten blir vel denne i kveld.....
Hvor mange ganger tror dere denne er fyllt opp?
(nesten ikke lyst til å si det.. men hver eneste kveld tror jeg jaggu det er!!)
Nå kom sjefene hjem her så nå er det kose tid før minsten skal legge seg...

4 kommentarer:

Anna-Lena sa...

Gott och se att det är fler som fyller upp med godteri i jämn ström... ikväll har vi även fortsatt på rödvinsflaskan från igår!?.. Bara bus!.. ;) Ha en skön kväll!

Anna-Lena sa...

Ha ha... Joooo då! Det hade varit värre med Grandis på det! ;)

Evami sa...

Så deilig å være hjemme alene:) Man elsker sin kjære og sine barn,men alenetid er verdifullt:)

For å si det sånn,vi har bodd i huset vårt i nesten 2,5 år,min kjære er maler,og da skjer ikke ting i en fart.. De gjør ikke så mye hjemme,men det er omå gjøre å ikke mase har jeg funnet ut...

Men han kom på det,og resultatet blir veldig bra:)


Ha en fin kveld:)
Klem Eva

White Season sa...

Vackra bilder, och massa gott :-) Kram och fortsatt skön påskhelg, Malin