tirsdag 26. februar 2008

Nips fra søstrene grene



På søstrene grene i køben har de mye nips og ting til hjemmet, man klarer ikke å gå tomhendt derfra, ihvertfall ikke jeg som kjøper og samler i kroker og kriker... Det stod en eldre norsk mann bak meg i køen og han lurte på om jeg skulle starte for meg selv hjemme i norge, skjønner dere eller!!?? det øverste bilde er svamper til barna...


Disse to kurvene var så deilige i fargene, de kommer jeg vel til å bruke som brødkurver osv. ellers så er de nok goda og ha på terrassen til sommern...



Denne lille kurven bare ble med...



Måtte jo selvsagt ha med noen "pynte" påskeegg, pleier ikke å pynte mye til påske men litt. Tenkte jeg skulle kjøpe en trollhasselgren og henge de på...

Joda, jeg har handlet endel mer, men mye av det er gaver.... de får dere se etter at eierne har pakket de opp.

1 kommentar:

Sessan&Prinsessan sa...

I like, jag skulle vart i den butiken ja......