onsdag 27. februar 2008

Min stil...?

Her er et bilde av spisestuen. Jeg har litt lyst til å male bordet hvitt, men jeg tørr liksom ikke. Uansett trenger vi et nytt bord som vi kan får plass til fler rundt... nå har vi bare plass til 8 stykker, men familien er stor, så det hadde vært kjekt med noen innleggsplater..





Min intriør stil kan fort forandre seg fra uke til uke eller mnd til mnd.... nå er jeg inne i en "hvit" periode, jeg leser mange blogger som innholder fransk, dansk eller svensk landstil.

Jeg synes mange av de har det kjempeflott og noen ganger kunne jeg tenke meg å forandre alt, men det er bare det at jeg aldri helt hadde klart å få det helt gjennomført.

Jeg Liker ikke for mye dill og dall, liker ofte litt "rene" flater. Før var alle møblene brune, de er kjøpt på Galtung intriør, nå har jeg malt noe av det hvitt og beholdt noe av det fortsatt mørkebrunt, slik at det ikke blir for "kaldt".

3 kommentarer:

perlan sa...

Hej svejs! Vilken jättefint rum!! Precis så där lagom med allt! Gillar verkligen!
Jag är med sån, jag varierar i min stil från vecka till vecka.. min sambo blir galen på mig..
Imorse sa han.. Jaha, här har du dina svindyra stolar, vad i hela friden är det för märkvärdigt med dessa?? (Tolix stolarna) hahahahah
kram på dig!

Katarina sa...

Det er no fint me litt kontrast å da , synes jeg. Du kan evt kanskje pusse ned bordet og deretter male det på en lysere farge, men at noe av det mørke skinner litt igjennom..

lilleann sa...

Kjempe lekker spisestue!!! Jeg lurer på om de lyse trekkene var på når du kjøpte stolene?...eller om det er trekk du har kjøpt...jeg har selv svarte skinn stoler, men drømmer nå om lyse trekk å ha over..sukk...:) Flott blogg foresten :) Ha en fin~fin uke videre :)