tirsdag 26. februar 2008

Hurra for Katvig nyheter!

Jeg er så glad for at noen av vårnyhetene til katvig har kommet, når jeg så det på luca-shop sin hjemmeside så løp jeg til butikken med en gang!!! jeg handlet med meg denne flotte olajakka til minstemannen på 2 år:





Han kommer til å bli så fin altså!! Jeg fikk meg en hyggelig overraskelse når jeg kom til butikken og så jakken, for den kan jo gjøres om til vest!! Alright... to jakker i en og bare til 499kr..




Kjøpte også med meg en bomullskjole fra Katvig til 6 åringen. Den er blå og orange stripete, kjempegod og fin på.

1 kommentar:

Sessan&Prinsessan sa...

Vist hade Katvig kommit med mycke fint!!
Jag har inte var speciell Katvig fan, men bara vetskapen av säker produktion & goda matrial fick mig till å älska de nya kläderna hos Luca !!

& den jackan var super fin!!

-Sessan