lørdag 23. februar 2008

Herlige lørdag!

I dag startet morningen ganske tidlig, minsten hadde bestemt seg, han skulle stå opp klokka 05.15... han fikk en flaske melk men var ikke fornøyd med det i dag, han skulle se på Elias!
Da sto jo selvsagt min mann opp med han.
Jeg, fruen i huset krøyp selvsagt ikke ut av dyna sånn før ved 07.00 tiden.
Hadde ikke engang fått ut sukkaten av øya før jeg satte igang med en bolledeig.... her i huset skal det være en lite sammenkomst for barselgruppen til eldste jenta mi og hva er ikke bedre enn å servere de noen hjemmelagde kanelboller!? Skal vise dere noen bilder senere i dag...

Ha en flott Lørdag alle sammen, kos dere masse!

2 kommentarer:

Anette Konstanse sa...

Må følge med på bloggen din da;) se hva slags sprell du har funnet på nå. Så håper jeg at din interiør side hjelper oss når vi har fått ett nytt sted og bo;)

Laila sa...

Så fint det ble! Det er jammen meg ikke mye som skal til. FInt før, men som du sa, det ble lysere og renere med hvite møbler.