torsdag 28. februar 2008

En liten titt.



Her har dere et bilde av et hjørne på soverommet. Jeg er hekta på kurver og bokser i alle former og farger. Vi holder fortsatt på å pusse opp soverommet vårt, som dere ser må listene rundt vindu males og det mangler liser i taket.. Ting tar tid må jeg bare si. De smykkene som ikke er "ekte" vare henger på ikea stanga mens resten er i smykkeskrin, jeg er ikke den som har på meg smykker hver dag, men liker å handle det..hehe

I dag er jeg hjemme med minsten en siste dag, så jeg er sikker på at han er frisk til helgen når han skal til farmor og farfar på overnatting, for i morgen drar jeg og mannen på hyttetur med gode venner...vi gleder oss masse.

1 kommentar:

Sessan sa...

WoW vad läckert!! Tror vi är litt like, för jag ÄLSKAR bokser, kurver ol. Generellt oppbevaring & organisering digger jag ;0)