fredag 29. februar 2008

Det er "freddan" igjen.

Dette følger med i sekken i dag: NAM NAM


I dag er dagen hvor alt IKKE går på skinner...

Jeg skulle holde minsten hjemme fordi han virker så sliten etter sykdom denne uka, men nei... han stod 20min å hyla ved døra fordi han skulle kle på seg, han skulle til barna!.... oki, litt lei mamman sin nå kanskje?

Farmor og farfar er så snille at de henter ved 14 tiden, de skal være der i helgen... Det gjør litt vondt i hjerte å gå fra han når jeg vet han ikke er 100%, men jeg får ikke gjort noe mer når jeg er så sliten allikevel og jeg vet at de har det kjempegodt hos farmor og farfar...


I dag pakker nemlig mannen og jeg sekken og reiser til trysil med en vennegjeng. Det blir skravling, ski og god mat på tapeten.



Jeg ønsker dere alle en riktig god helg, kos dere masse.... og slapp litt av!!!!


1 kommentar:

Lena sa...

Håper du og mannemannen har kost dere masse! Kos å lese bloggen din!