søndag 24. februar 2008

Bursdagsfest!

I går lørdag var jeg og mannen på bursdagsfest hos et vennepar, det var ei god venninne av meg som fylte 31år. Siden jeg reiser til København i dag så har jeg sagt at hun får vente med presang til jeg kommer hjem, men jeg hadde med meg en liten før presang, en flaske rødt og et hjemmelaget kort... jeg liker å pyssle med slik.



Søsteren til bursdagsbarne var også der og siden hun var så snill og ta brudebilder av oss når vi giftet oss i november 2007 så hadde jeg med en liten presang til henne også. Hun er kjempeflink til å fotografere og vi ble veldig fornøyde med bildene, Hilde! Tusen takk

1 kommentar:

Sessan&Prinsessan sa...

Så morro att få inblick i ännu en av mina läsares liv ;0)
Väldigt glad du ville skriva ett litet inlägg till mig, tusen tack!!

För övrigt tycker jag din blogg ser utt att ta en form som appelerer VELDIGT till mig *BIG SMILE*
Ser ut som du är intresserad av lite inredning & pyssel just som jag!

Ha en fortsatt underbar dag
& garanterat på återseende ;0)

Kram Sessan